Bättre sent än aldrig

Börjar detta inlägg med att skriva att det blev ingen Kalla fakta igår utan somnade rätt omgående av det härliga badet jag tog igår och sov som en stock hela natten 😴👍
 
Men nu till dagens händelse. För flera månader sedan uppsökte jag sjukgymnasten för min axel då läkaren hänvisat mig dit för min "sura" axel som hon kallade det. Jag fick övningar som han tyckte att jag skulle försöka göra 2 ggr/dag och jag pigg och alert säger självklart inga problem. När jag går därifrån säger han att huvudsaken att du gör övningarna 1 gång per dag. Självklart ska jag göra det säger jag och nu ett antal månader senare så har jag gjort mina övningar för första gången 😎
 
Jag har verkligen jätteproblem med axeln då den har galet begränsad rörlighet och gör ont så fort nån rör vid den eller det blir en oförberedd rörelse. Har till och med svårt att klä mig men har jag gjort övningarna som kan göra det bättre. Nä då inte det. Jäkla pucko!! De var ju inte ens jobbiga att göra så vad har jag väntat på. Ja ja nu är det som det är och nu har jag ju gjort det en gång så nu får jag fortsätta så att axeln/överarmen blir bra nån gång.
 
När jag ändå var igång blev jag sugen på att ställa mig på crosstrainern som jag fick för typ 6 månader sen. Det blev bara 5 minuter men det är fem minuter mer än före 😉 Måste lära mig hur man ställer in den och försöka ställa mig på den korta stunder nu från början och sen öka för just idag var de där minuterna fullt tillräckligt 😎
 
 
 
0 kommentarer