Taktil

Såååå skönt för både kropp och själ kände jag. Vi har den lyxen att Formtoppen får hålla till på jobbet en dag i veckan så att man kan få boka massage.
 
Självklart betalar man för det och använder flex om det är innanför arbetstiden men vilken lyx ändå att bara gå ner till lokalen, njuta en stund och sen upp och jobba igen. Nästa gång jag har bokat är efter arbetstid så då är det bara att fara hem och ta det lugnt 👌
 
Jäkligt lyxigt så hoppas de fortsätter med det. Köpte ett kort med 6 gånger och idag var det dags för första. Kommer nog köpa ett kort för årets peng också. Jag klarar inte vanlig massage så den jag gick till kan även taktil massage som helt underbart. Lugnande som bara den 💞
 
Jag skulle själv vilja lära mig det. Tänk om det kunde finnas nån utbildning här i stan. Då skulle jag helt klart söka den. Får kanske börja kolla upp det och ta tag i nått jag faktiskt velat göra i flera år. Hur som helst var det underbart skönt och då tog vi bara rygg, armar och händerna.
 
 
0 kommentarer