Skärmfri kväll

Vi kör bingo på jobbet där man ska utför olika saker som tex äta något man aldrig ätit förut (vilket jag kunde kryssa för i fredags), simma, träna två gånger i veckan, ha en skärmfri kväll i veckan mm. Det håller på mellan 19 februari - 31 mars och man ska ha två fyllda rader för att vara med i utlottningen så jag kämpar på och blir även väldigt peppad av det.
 
I fredags insåg jag dock att om jag ska få kryssa för en skärmfri kväll i veckan under hela perioden så måste jag ta den under helgen 😱 Jag som älskar min tv och mobil men det var bara och släcka ner igår kväll så att jag skulle klara den här veckan. Resten av tiden blir under veckan inte helgen 😂
 
Jag plockade undan lite sen satte jag mig med ett pussel som jag köpt tidigare under dagen. Vill hitta annat som lugnar mig istället för tv:n men gissa om jag blev paff när jag öppnade lådan och insåg hur små bitarna är 😂😂 Vet inte vad jag trodde när jag köpte ett på 1000 bitar men det var bara att köra på. Men oj så tiden försvinner och man knappt hunnit nått. Fått ihop större delen av ramen i alla fall 😃 men är fundersam om det fattas bitar för jag hittar inte några men det är bara att köra på ändå. Riktigt roligt men jag har svårt att slita mig nu för jag vill "bara"  hitta en bit till som passar. 
 
Måste dock tänka mig för så att inte nacken börjar krångla då man sitter med gamnacke större delen av tiden 😎😂😂
 
 
 
 
0 kommentarer