Rensning

Hur går det med min rensning? Ja det går väl så sådär måste jag säga men lite blir det väl gjort. Skulle rensa sovrummet i februari vilket jag ändrade till att jag skulle rensa kläderna. Ja om ett par trosor räknas så har det ju hänt nått i alla fall 😂 Men nä skulle velat gjort mer men eftersom jag inte ska slå på mig själv så ska jag inget säga om det förutom att det blir när det blir. 
 
På eftermiddagen idag fick jag lite energi då jag gick med återvinningen så då tog jag tummen ur och gick bort med lite saker som skulle till förrådet vilket i sin tur ledde till att jag tog med mig tre lådor in därifrån. Den ena innehöll en lampa som ska till syrran och en annan som ska till Röda korset. En låda bort. Den andra innehöll ett par skor som jag tänkte sälja men insåg att jag ville ha kvar, men andra lådan bort. I tredje hade jag pärlor, färgade papper och annat som jag nu hittat en plats åt tills lillan vill pyssla med dem. Fick även slänga en hel del därifrån så den tredje lådan försvann också. Hittade lite pyssel till mig varpå jag passade på att rensa en låda med sånt i skänken i vardagsrummet så nu blev den bra och mer inbjudande till att rita mm. 
 
Det händer ju en del ändå 😃
 
 
 
0 kommentarer