Uppdatering av mitt nya liv

Tänkte jag skulle uppdatera hur det går med mitt "nya liv" 😂😂 Har inte ätit godis sedan annandag påsk. Försöker låta bli cola zero på veckorna och det blir inte så mycket av det på helgen heller eftersom jag inte har nått gotta att äta till. Jag håller mig till popcorn och mörk choklad. Upptäckte ju frysta vindruvor som min dotter gav som förslag så det får bli det nya och annan god frukt. Fikar inte som förut och får inte köpa själv om det inte ingår då man äter lunch ute. Men däremot om jag blir bjuden och förra veckan blev det lite för mycket av den varan men långt ifrån vad jag kunnat äta tidigare. Japp känner mig superduktig MEN tror ni det syns på vågen. Nepp!!! Tror jag har gått ner ett halvt till ett kilo sen påsk 😤😢 Men det blir väl mer kan man Hoppas Promenerar även mer till jobbet än vad jag gjort. 
 
Har i alla fall lagat mat för veckan idag och det blev inte så nyttiga pannkakor men mjölken hade gått ut och jag ville inte slänga den. 
 
 
Quinoaburgare av den här mixen som hade gått ut men är nog helt ok ändå. Det blir sallad från jobbet till dessa. 
 
 
Sist men inte minst gjorde jag en köttfärssås som har fått stå på spisen och puttra och gotta till sig. Hoppas den blir god för jag är vanligtvis usel på köttfärssås men gjorde efter ett recept på köket.se
Till det blir det pasta av sojabönor.
 
Måste även få säga att jag känner mig fortfarande "pigg" efter att ha lagat mat halva förmiddagen och det är så härligt för det händer sällan. Nu ska jag hushålla med energin så att den förhoppningsvis håller resten av dagen. 
 
0 kommentarer