Oro

Känner mig orolig! Igår skickade jag in enkäten som jag svarat på och ett brev till försäkringskassan. Dels är jag nu orolig för att de inte ska få det i tid eftersom det tagit mig flera dagar bara att samla ork till att fylla i den och dels för att jag är rädd för den utredning av min arbetsförmåga som skall göras. Jag vet inte varför jag tar ut saker i förskott men jag är så himla orolig att de ska bedöma att jag inte får den tid jag behöver för att komma tillbaks till heltid på arbetet. Men det är ju inte bara det. Det är ju liksom mitt liv det handlar om. Jag vet inte hur jag skulle kunna arbeta heltid i dagsläget. Fritiden och jobbet skulle med högsta grad bli drabbade och jag vill framåt, inte bakåt. Jag är trött redan nu som det är och vill inte att det ska bli värre. Men måste försöka intala mig själv att inte tänka på det och låta det ta min energi. Jag vet ju faktiskt inte förrän det är gjort eller ett beslut har tagits.
 
Lägger upp en gammal bild på mitt underbara barnbarn så att jag avslutar inlägget med något bra 😍❤️
 
0 kommentarer