Kvalitétstid med I

Idag har jag haft kvalitétstid med mitt barnbarn Inez eller I som hon benämner sig själv 😍 tillsammans med Sandra och nyblivna 3 åringen Mia. Vi har varit på Bamses sång-och dansföreställning på Idun FolketsHus. Ungarna satt som ljus i början sen lossnade det så att småkropparna rörde på sig. Riktigt roligt och mitt hjärtegull var hur duktig som helst.
 
Efteråt fick man träffa de olika figurerna. Det var de vanliga som Bamse, Brummelisa, Lille Skutt, Skalman, farmor, vargen och två för mig nya (eller inga jag minns i alla fall), trollkarlens dotter Lova och nån räv. Tror att Inez kände igen alla för hon pekade varje gång nån ny kom in på scenen. Hur som helst då de skulle få träffa figurerna så lossnade det ännu mer efter en stund så det delades ut kramar och high-five's till höger och vänster 😂😂 Det var så himla härligt att se de där små liven ta för sig 😍😍
 
När vi var nästan ensam kvar gick vi fram till bordet där de sålde saker. Något vi kanske inte skulle gjort men nu blev det som det blev och 2 lyckliga ungar gick därifrån med både Bamse och lille skutt i en påse som de prompt skulle bära själv. Även jag hade köpt en liten present åt dom var i form av en liten plastig bamsefigur med en kikare och dunderhonung och en bamsefestis. Ska de va så ska de va 😂😂 Jag kunde inte motstå att köpa till Inez när hon tog ner Bamsegosedjuret och kramade om det 😍 Hon hade sett att andra barn hade med sig sådana och hon blev även riktigt imponerad av en babblarnaväska som en kvinna höll i 😂
 
En riktigt fin dag tycker jag att det blev så tack Sandra för förslaget. Jag är så glad att vi for och så hade vi ju sånt trevligt sällskap ❤️
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 kommentar
Sandra

Tusen tack för Idag!!!!!! :)

Svar: Tack själv 💕
Susen