Dire Straits tribute

Jag, Tomas och syrran hade en riktigt bra fredagkväll. Mat på O'learys och sen musik på Idun. Förra söndagen var det det såpbubblor i taket och igår var det läcker ljusshow. Stora kontraster men vackert på olika sätt 😃 Vi lyssnade på Dire Straits Tribute och gitarristen var GALET duktig. Dock kom jag ihåg att jag egentligen inte tyckte Dire Straits var bra förr för de hade så långa låtar och mycket gitarrsolon men kunde uppskatta det betydligt mer i vuxen ålder 😂 Insåg även att jag nog bara kände igen typ fem låtar och det var säkert bara de jag lyssnat på i min ungdom. Men som sagt uppskattade det riktigt mycket nu så det blev väldigt trevligt. Sen att jag kunnat ta mobilen av kvinnan som satt framför och slängt den i väggen är ju en annan sak. Blir så jäkla störd på de som tar fram mobilen i ett på såna här saker. Snacka om att förstöra upplevelsen för omgivningen då det hela tiden lyser upp som en stark lampa framför en i mörkret. Om hon hade filmat ok men damen valde att snapchatta och vara inne på Facebook minst 7 ggr per låt så tack för det ... PUCKO! Men i det stora hela var det superbra 👌👍🎙️🎼🎸🎹
 
 
 
0 kommentarer