Tanka energi

Idag har jag och Marre tankat energi. Vi åkte ut till Sörmjöle och tog en cykeltur ner till havet. Solen sken inte och det var inte supervarmt men ändå så härligt! Jag verkligen älskar havsluften och den får mig att må så bra och Marre fick springa av sig ordentligt då hon gav järnet både dit och hem. Jäsiken vad hon sprang 😂 Å även nere på stranden och himlar vad spännande saker man kan snusa på och sån otur att svanarna var så långt bort annars hade de också fått sig en omgång hund springandes bakom sig 😂😂😂 Men nu fick det räcka med att titta på och fnysa åt dem. 
 
Jag hann även göra lite nytta hemma hos Tomas så han får sig en överraskning när han kommer hem från resan med hans ungar 😊 
 
Bjuder på några bilder men inte de bästa då min mobil inte uppskattar det gråa vädret då de blir mörkare än vad det är egentligen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer