Fortfarande ont i magen

Det är helt galet att jag nu när jag vaknar fortfarande har ont i magen av gårdagens händelse. Min högkänslighet kan verkligen ställa till det ibland. Jag gjorde ett misstag, killen var galen ... move on liksom. 
 
Hur som helst så har Sanna Ehdin helt rätt i att det tar minst 4-5 timmar innan man har lugnat sig efter att ha varit upprörd, arg, ledsen mm. Var på hennes föreläsning för över ett år sedan och det hon pratade om just detta har satt sig och jag har både känt det och förstått det. Tänk då om man mår dåligt hela tiden .... 
 
Önskar bara att jag hade kunnat vara lugn och sansad och ifrågasatt vad han höll på med och om han aldrig gjort några misstag. 
 
Tror jag håller mig borta från obehagliga situationer hädanefter om det går 😎
 
Lägger in en blombild så detta inlägg avslutas med nått bra 😊🌹
 
 
0 kommentarer