Blev inte så bra

Imorse kändes det som att det här skulle bli en bra dag och det var den tills för typ en timme sedan. Jag och dottern var på väg från Bondens marknad när jag helt missar planeringen av min körning så jag hamnar på ett övergångsställe när bilen framför stannar. Jag erkänner att jag skulle helt klart haft större koll så att jag skulle stannat före såklart men så blev det inte. Bilar kommer bakifrån och cyklister närmar sig då jag inser det och försöker backa lite då det kommer en kille med cykelvagn bakom sig så att han ska komma förbi. Inser redan tidigt att han kände för att bråka. Han ställer sig lite framför bilen och sätter igång och härjar. Jo jag vet att jag står helt galet men vad ska jag göra ... hänga mig eller .... Sen står han även kvar då bilen framför mig börjar köra och försöker få med en annan cyklist i tjafset men han cyklade bara vidare. Tillslut flyttar han sig då övriga bilar börjar tuta på honom. Lite längre fram då det blir rött cyklar han upp framför mig och tar en bild på reg.skylten och sen en bild på mig. Ännu längre fram stannar han igen förmodligen för att kolla så att jag inte "gör fel igen". Fruktansvärt obehagligt men jag måste ändå gratulera honom för att han aldrig någonsin verkar ha gjort nått misstag. En sån här sak kan får mig att må otroligt dåligt dels för att jag faktiskt gjorde en total missbedömning (det var ingen fara för någons liv) men även för hur människor kan bete sig mot andra. Jag tappade humöret och kände stort obehag så jag var inte så trevlig mot honom men här hade det inte räckt med en ursäkt för han ville bråka vilket var tydligt för både mig och dottern. Usch och fy så tokigt det blev
🤔😯
 
 
1 kommentar
Therése

Nä, fy vilken otrevlig upplevelse. Jag förstår precis hur du kände (och känner) dig. Försök att skaka av dig det, inget du kan göra något åt nu.

Svar: Du vet ju hur jag funkar så har lite svårt för det men ska försöka. Galet ont i huvudet
Susen