Söndag

Söndagen tillbringas i soffan med en flammande brasa i kaminen efter en skön höstpromenad ner till havet med Marre. 
 
Hur har helgen varit då? Jo i fredags hade vi jubileumsfest tema retro då jobbet fyllt 50 år. Så då var det kalasigt värre. Vi höll till på Universum och där har man ju tillbringat en hel del tid i sin barn-och ungdom. Det bjöds på fördrink, buffé och efterrätt. Två unga killar dansade och efter en stund skulle även vi få röra på oss efter deras moves. Både svettigt och roligt .... kändes inte som jag var lika hipp i mina rörelser som de var i sina och då man tittade sig omkring insåg man att en var inte ensam om det 😂😂😂😂 
 
Sen var det dags för dans till Samuel något. Han hade visst varit med i Idol vilket jag helt missat. Han och hans gäng var helt ok att skaka loss kroppen till om än det kändes lite för lång tid då man väntade på det bästa vilket nästan inga visste om så det var många som hade hunnit fara innan Clabbe entrade scenen. Det var nostalgi till tusen men då var min hjärna så trött att det var dags att åka hem. Men i det stora hela så var det en väldans lyckad kväll.
 
 
 
Lördag fm åkte vi ut till Sörmjöle där det blev cykeltur till havet med varm choklad och limpmackor. Marre var överlycklig att få springa bredvid och det gick i en väldig fart. Lite bygg på bastun, god middag bestående av pulled chicken som Tomas gjorde själv, serier och fotboll innan det var dags för sängen. Tänkte se Jägarna 2 så vi satte timern på tv:n en timme då jag inte kände mig trött men måste ha somnat på stört för nästa gång jag tittade var tv:n av 😎
 
 
 
 
 
0 kommentarer