Lugn helg

Marre har varit hos mig och vi har haft en lugn helg med en massa regn förutom idag då solen skiner .... nån timme på fm i alla fall 😊
 
Vi tog med oss Inez en liten stund på fredagen så då hann vi gunga och titta på traktorn också innan pappa hämtade henne ❤
 
I går lördag kom Tomas förbi med god mat, gotta, tidningar och en blombukett och det gillades skarpt även av lillgumman som fick en gottepåse med kycklingbitar. Själv skulle han bygga bygga bygga så att bastun blir färdig och han har tydligen blivit klar med golvet inuti nu så det närmar sig. Kanske blir det lite bastubadande innan vintern kommer 👍
 
 
 
 
Marre krävde Tomas uppmärksamhet och kärlek 😂😍
 
Idag tog vi tydligen sovmorgon för vi vaknade inte förrän vid kvart i nio. Skönt som bara den och solen sken utanför fönstret så det blev en långpromenad för oss. 
 
 
Håller nu på tömma mobilen på bilder till min externa hårddisk så att jag kan till slut börja använda min nya mobil. Har haft den hemma i över en vecka men inte bytt för det är så himla jobbigt att lära sig hur den nya fungerar då det är ett helt annat märke men idag ska det förhoppningsvis hända 😂😂
 
Ja jag har ju faktiskt skurat badrummet också. Vilket jäkla tråkigt göra men det behövdes .... 😎
1 kommentar
Therése

Åh, vilken härlig helg du har haft! Samma här, väldigt lugn och skön ❤