Glömt

Läste just ett par bloggar och insåg att jag helt glömt bort min egen 😇
 
Vad har hänt då sedan min födelsedag den 12 maj. Jo dagen efter var det dop för mitt älskade barnbarn och hon strålade som bara hon kan. Den ungen är ju alltid go och glad och ler när man träffas ❤ Hon har här de senaste dagarna lärt sig gå så nu har hon fullt upp med att utforska hennes närområde 😆
 
Familjen firade dottern idag som egentligen fyller år imorgon men då är det bara jag och ungarna som ska äta middag och ha det gott. Lite paketutdelning om hon har tur 😂 Det är ju även Sveriges nationaldag så hipp hipp hurra för oss 🤗
 
Marre har idag efter kalaset åkt på husvagnssemester med mormor och morfar vilket hon älskar. 
 
Promenader vid havet och mycket sömn på dagarna i alla fall. Det har såklart hänt en hel del annat också men det här var ett axplock 😁 Mitt mående pendlar lite ångest hit och lite ångest dit och likaså med den inre stressen men känner att semestern närmar sig 👍 Ska få börja i en stressgrupp på vårdcentralen så det ser jag fram emot. Ska på andningsenheten för att kolla upp sömnapnén och ska få ett kedjetäcke genom arbetsterapeuten då det andra täcket blivit för tungt/tjockt när jag nu befinner mig i  ... ja det där som tydligen vi kvinnor måste hamna i 😂😂😂
 
 
 
 
0 kommentarer