Musik ikväll igen

Så trevligt det är med musik om än jag blir ganska trött i huvudet efter ett tag. Efter gårdagens bara lyssnande var jag ganska spak idag och huvudet värkte men det är så värt det fastän jag gärna skulle slippa eftervärkningarna. 
 
Ikväll var det dags för Hooverbands årliga spelning på Sjöbris. Har inte varit och lyssnat på dem på några år så nu ville jag bara ner. Det var så roligt att träffa världens bästa Mats Einar Byström som jag inte pratat med sedan han slutade på jobbet för ett par år sedan tror jag att det var. Eller i alla fall en evighet sen. Han är sångare i bandet och jag känner även de övriga förutom trummisen för det var nån ny tydligen. Självklart var det folk från jobbet där för att lyssna.
 
Jag och syrran slog oss ner med Anette och Madeleine och deras män och det blev både surr och skratt. Men efter 2 timmar börjar hjärnan säga stopp så då var det bara att säga hejdå och nu sitter jag här och är jättetrött men det känns så himla jobbigt att klä av sig 😂😂😂 Men det är väl bara att resa på fläsket och få det gjort så säger natti natti.
 
Tänk att det alltid ska finnas nån som ska vifta med handen då man ska fotografera 😂😂 (Anettes man Anders).
 
 
0 kommentarer