Mormor Anna

Idag skulle min älskade mormor fyllt 98 år. Fina mormor som jag tillbringade sportlov och sommarlov hos. De är mina absolut bästa lov och minnen. Stugan på Spikskär med spigg, fågelö, kolamessmör, havsdoft och rökt sik, stenställe och en gammal vattenpump som jag och syrran bråkade om vem som skulle hämta vatten ifrån. Har vänner och bekanta som är bra på att fotogafera och varje gång de lägger upp en bild på ett gammalt fönster som man tittar ut genom kommer dessa minnen och dofter upp då jag skrev en "uppsats" om ett sånt fönster och vilket bästa minne som fanns där för miljoner år sedan. 
 
Jag hoppas att Du har det bra där uppe eller det vet jag att du har då jag känner sån frid då jag tittar på bilder av dig och tänker på dig. Men som jag saknar dig ❤
 
 
Sån här pump vad det 😊 Detta är en lånad bild från nätet och jag kommer byta ut den då jag hittar "mormors" pump bland alla bilder på hårddisken men ville bara visa.
 
 
0 kommentarer