Jäkla gissel

Utmattningssyndrom är ett jäkla gissel och jag vill så gärna att någon ska trolla bort det. Har mått så bra i två veckor och idag är det bara platt pannkaka. Ont i huvudet, vemodig och trött. Har varit och lyssnat på musik och ätit ute ett par kvällar vilket även innebär en hel del människor och ljud runt omkring mig som jag inte är van vid och fastän jag mår så bra av att göra såna saker så blir jag bara så slut på efteråt och nu känns det bara som om det blev för mycket denna vecka. Egentligen har jag ju inte gjort nått speciellt men det lilla påverkar mig så mycket. 
 
Ja ja jag får ta det och imorgon blir det en väldigt lugn dag med lite städ om det finns energi. Inte slå på sig själv utan bara stanna upp och erkänn känslan som den är. Imorgon är en ny dag ❤
 
 
0 kommentarer