Första arbetsdagen

Länge sedan klockan ringde på morgonen men idag gjorde den det. Första dagen på arbetet efter sjukskrivningen. Bara på 25 % men ändock arbete. Det blev mest prat men behövde det för att landa och efter en timme kändes det helt ok att vara tillbaks så det kommer nog att gå bra. 
 
En promenad och mindfulness gjorde det till en riktigt bra förmiddag. Vilade lite men hade energi kvar så lagade två olika maträtter och en flaska ingefärsshot till sonen. Länge sedan jag hade sån energi. Sen började jag bli sleten men höll ut så att jag inte skulle somna i soffan och missa tiden för ompyssling av mina fötter. Jäsiken vad det är skönt och det känns som ett helt lager försvunnit från dem. Det är som att gå på moln (om man nu vet hur det känns ..... 😂)
 
Hann med ett litet besök hos sonen med familj för att lämna flaskan och passa på att pussa på lillan. Hon är ju helt underbar men jäsiken vad hon kan blänga den lilla damen om man gör nått som inte duger 😂😍
 
Nu har middag intagits och jag har landat i soffan nöjd efter en bra första dag på jobbet
 
 
Lånad bild från nätet 
0 kommentarer