Tredje dagen

Tredje dagen gick helt klart bättre 😃👊 Går ut och sätter mig i solen på fikat och passar då på att meditera och det hjälper jättemycket. Men galet trött på em/kvällen, hoppas det går över. Skulle iväg på utomhusbio igår men när jag väl satt mig är det svårt att ta sig iväg och det får jag nog bara acceptera att så är jag. Behöver nog iväg vid middagstid för att inte stanna av. Dagtid finns det däremot en hel del energi 😊
 
Igår på fikat körde jag en längre meditation och den är bra men kommer nog bara köra mina fem minuters då jag är på jobbet.
 
Kan rekommenderas och han finns på en app som heter Insight Timer och är gratis. Först blev jag otroligt störd på honom eller vissa ord men nu funkar det riktigt bra. Jag har 6 olika övningar med honom som vi kör genom gruppen på vårdcentralen. 
 
 
0 kommentarer