Livet

Luften ute i Sörmjöle får mig att må så otroligt bra eller så är det stressgruppen eller semestern eller nattamaskinen ..... Egentligen spelar det ingen roll för just nu mår jag så himla bra och jag hoppas att det får fortsätta så. Det är det jag strävar efter för utmattningssyndrom är verkligen inget jag önskar någon för fy sjutton vad jobbigt det har varit (är). Vissa dagar har jag knappt haft nån koll på hur jag ska kunna få på mig kläderna som jag vet måste på. Vissa dagar har jag bara velat att de ska ta slut för jag har varit så trött. Vissa dagar kommer jag inte ens ihåg vilket nummer jag bor på. Vissa dagar har jag bara gråtit mig igenom. Vissa dagar har ångesten sköljt över mig om och om igen. Vissa dagar har jag inte klarat av att vara på ställen med mycket folk mm mm. Har förmodligen långt kvar och man kanske aldrig riktigt klarar av saker/stress som förut men då får jag lära mig nya sätt som förhoppningsvis gör livet lättare och tillslut fungerar. Jag hoppas att jag får må så bra som jag gör just idag helst varje dag vilket jag inte kommer göra för dåliga dagar finns men jag vill så gärna. " Det är nu som livet är mitt. Jag har fått en stund här på jorden" och det går inte att komma ifrån hur jag än mår ... Livet är ju faktiskt helt underbart 😍
 
 
0 kommentarer