Fel

Jag har nästan alltid gjort fel när jag köpt saker. Kanske inte med inredning men med alla dessa ljuslyktor. Jag köper det jag tycker är fint utan nån som helst tanke på var det ska stå 😎 och i en liten tvåa som jag har nu så blir der färre ställen och jag får rensa ut istället. Men i helgen då rensningen satte igång så tappade jag helt  plötsligt lusten vilket innebär att jag har saker stående överallt 😂😂😂😂😂 Tänk att man aldrig lär sig men fram med en flyttkartong sen ska allt ner i den för att sedan skeppas vidare till andra. Hädanefter ska det tänkas till och har "saken" inte en given plats får jag lämna kvar den i butiken om än det gör ont 😎. Känns jobbigt bara att tänka på det men även där kommer jag att spara pengar och förmodligen må ännu bättre än vad jag redan gör då jag tillslut inte har behovet att handla onödiga saker 😊👌👍
 
 
0 kommentarer