Kaos i hjärnan

Ja denna hjärna 😂 ... lite trött blir man på den. För mycket som snurrar runt i den och igår efter besöket hos arbetsterapeuten kändes det bättre. Fick lite påminnelse hur jag ska tänka och vad som är viktigt att lägga fokus på. Hann inte mer än komma på jobbet idag och upptäcka att det var ommöblerat på min arbetsstation förrän det blev kaos igen. Tänk vad den hjärnan kan ställa till med. Det var inget större fel med själva möbleringen men att jag inte fick vara delaktig i beslutet är jobbigt. Har ett visst kontrollbehov 😎 sen att de kändes otryggt med ryggen vänt åt det håll som det blev gjorde att ångesten har varit nära hela dagen. Men i det stora hela blev det bra och jag ska försöka att inte lägga fokus på detta då det inte spelar så stor roll egentligen. 
 
Det är så mycket som jag inte behöver tänka på och lägga ner tid på så det gäller att fokusera hårt på det som är viktigt och inte låta det andra suga energin ur mig. 
 
Ja ni kan ju tänka hur jäkla jobbigt det är med alla dess tankar som ställer till det. Jag blir då helt slut 😂😂
 
 
0 kommentarer