Dagens 15 minuter 2015-10-10

Hahahaa ja det är så kul OCH konstigt Jag kan verkligen asgarva när jag ser min kropp på bild. Jag är ju helt oproportionerlig!!! Någorlunda vettiga ben förutom att de är korta, ingen som helst rumpa - ryggen går liksom ända ner till benen för det finns ingen, stor mage och kraftiga och korta armar. Inte en synlig muskel! Varför har det liksom inte blivit mer fördelat 😂 Men med rätt kost och träning kanske det blir nån förändring på det .... kan man hoppas .... Mina dagens 15 blev i alla fall ett rejält gympass med Sandra på en timme  💪👍👊
 
 
Hoho var är du muskel 😂 
 
Men nu har jag ju satt igång IGEN och hoppas på nån förändring och att det känns bra för mig och att jag inte ger upp. Nu jävla liksom får det vara nog vilket gäller en hel del annat också 👊 
 
 
1 kommentar
Elin

Bra jobbat =)

Svar: Tackar 😊 jag kämpar på
Susen