Ooooops

Idag hände det man hoppas på att det aldrig ska hända ... Jag var på toa på jobbet och jag lägger alltid papper som ett v på toastolen på offentliga toaletter och har alltid gjort det sen jag var liten då jag har svårt att gå på dessa och när jag gått halvvägs tillbaks till min avdelning ropar en kollega till mig lite försiktigt (minns inte ordagrant)  "Susanne du har papper hängandes därbak" ......  tittar över axeln och vad hänger inte där från kjolen ... JO TOAPAPPER!!! Sliter så klart bort det och brister i skratt ... såååå pinsamt :-) Undrar om det var många som han se det ... hahahaaaaa. Kan inte låta bli att skratta ändå och vilken tur att hon sa något. Hade jag gått med papper hängandes från kjolen så att killarna på avdelningen såg det hade jag blivit trackad för det i evigheter :-)
 
TACK ANNA :-)
0 kommentarer