Våga leva det liv du drömmer om

Det var innehållet i den föreläsning som jag varit på idag. Väldigt bra och givande! Det och annat jag fått lära mig genom mina samtal ska bara sätta sina rötter i mig vilket jag själv måste jobba med så att det fungerar och det är varje dag som gäller och det tar förmodligen lång tid men när det väl sitter så gör det det men måste ändå fortsätta praktiseras. Det är som när man tränar .. minsta uppehåll och man får börja om från början igen. Det är samma sak här ... varje dag måste det arbetas på för att det inte ska försvinna eftersom vanans makt är stor.
 
Är otroligt trött och huvudet värker efter dagen då det var massor att ta in. Nu gäller det att applicera detta så att det sitter och se till att man lever det liv man drömmer om och då behöver det inte vara nått storslaget men det just du vill. 
 
Närvaro i nuet ökar vår medvetenhet/livskraft!
 
 
1 kommentar
Therése

Det lät som en bra föreläsning!

Svar: Väldigt bra!
Susanne