Njutit

Idag har jag bara tagit det lugnt och njutit av värmen och den underbara solen. Först låg jag på framsidan och gottade mig då en granne kom och satte sig och surrade och hade med sig en mumsig och svalkande smoothie som hon bjöd på. Trevligt värre :-) 
 
När solen kom till baksidan av huset kunde jag äntligen njuta av att sitta/ligga på altanen. Å vad det är härligt där ♥ Tog en liten paus nu för jag blev både hungrig och törstig. Sen måste jag skynda mig ut igen :-)
 
 
Jag och Josefin bjöd Jeanette på grillat till middag så det blev att njuta ute på altanen extra länge idag.
 
 
Å sen så har världens finaste hund kommit hem. Oj så glad hon blev av att träffa mig :-) Men tror även att vi har fått hem en helt annan hund ... så lugn hon är. Kunde till och med lämna henne medan jag gjorde iordning grillen ... inget gnällande eller skällande ... hoppas det håller i sig :-)
 
 
 
 
 
 
1 kommentar
Sandra

Vädret har ju varit fantastiskt idag!! Hoppas det är så hela semestern :)