Älskade mormor

Min älskade mormor som alltid varit min ängel fyller 95 år idag. Jag har så fruktansvärt dåligt samvete för jag har inte träffat henne sen hon fyllde förra sommaren. Hon är inte längre den mormor som hon har varit utan är ofta väldigt arg och kommer inte ihåg mig. Känner mig alldeles för svag för att se henne på det sättet och vill minnas henne som hon var men fy tusan vilket dåligt samvete jag har. Det knyter sig i magen då jag vet att jag kanske måste fara dit och hälsa på henne idag samtidigt som jag längtar efter henne och så gärna vill träffa henne. Men är så himla rädd att det blir fel och att det blir det sista minne jag har av henne. Så jag har värsta beslutsångest men åker kanske dit och hör först hur hon mår efter dagens uppvaktning av andra. Blir illamående bara jag tänker på det. Åhhh min älskade mormor om ni bara förstod vilken ångest jag har för att jag inte klarar av att träffa henne och jag känner mig så jäkla usel :-( 
 
 
Grattis på födelsedagen älskade finaste mormor som alltid varit en trygghet i mitt liv. Det var i hennes stuga som jag upplevde de bästa somrarna i min barndom. Jag saknar dig så mycket .... 
0 kommentarer