Tredje advent

Idag är det tredje advent och inte länge kvar till jul. Det är så himla skönt att vara färdig med alla julklappar och känner ingen som helst stress över julen. Njuter av allt fint som kommer fram i hemmen och affärerna under denna tid, julfilmer och vackra julsånger ... jag har insett att jag måste omvärdera mina känslor inför julen. Jag gillar nog den väldigt mycket :-)
 
Idag har det varit fullt upp med måbra saker. Låg och drog mig väldigt väldigt länge innan det var dags för en promenad med Sandra, Josefin och vilddjuren dvs Marre och Gizmo :-) Det var kallt men helt underbart ute då solen sken och det glittrade i snön av den och träden blir ju så vackra. 
 
Nån annan njöt visst också då de ritat hjärtan i snön på broräcket ♥
 
 
 
 
Efter promenaden var det bara att tvätta av sig och promenera vidare till Jesper och Judith för födelsedagsfika. Juddankluddan fyller år idag och älskade sonen på onsdag. Där bjöds det på rockyroad och jättefin julkladdkaka och trevligt sällskap. De hade gjort ett helfint pepparkakshus. 
 
 
 
 
 
Nu har vi efter en tredje promenad men till affären kommit hem och jag har krupit upp i soffan för att titta på nån julfilm på tv snart och läsa tidningar. Härliga tider :-) 
 
Ha en fortsatt trevlig tredje advent 
0 kommentarer