Tittar tillbaks

Nu när jag ligger här och snart ska sova sista natten innan första jobbardagen tittar jag tillbaks på semestern och känner mig riktigt nöjd. Jag har varit på en härlig och trevlig resa, haft övervikt på resväskan, åkt på böter i ett annat land, grillat på Nydala, badat i havet, haft picknick, varit på cykeltur, skrattat ja även gråtit, ätit på uteserveringar, varit på Ikea, myst med lillskruttan Marre, varit på Urkult, träffat mina fina barn, gjort av med pengar, sett en groda hoppa ut ur mina rabarber, haft gårdsfest, umgåtts med vänner, slöat, druckit goda drinkar och njutit av ledigheten för fullt vilket gör det irriterande att jag går och bär på nån trög förkylning som inte vill ge sig när allt varit så bra. Tack alla inblandade som varit delaktig i en för mig fin semester. 
 
 
 
0 kommentarer