Trött

Oj så trött jag är. Vaknade 04.50 och valde att kliva upp då eftersom jag behövde fara hem från jobbet så jag var där redan 06.11. En riktigt bra dag på jobbet men lite tyngre kväll. Marre har i alla fall varit hos grannen Fabian en stund ikväll så att vi kunde åka iväg för att köpa godis till helgen. Har ju faktiskt inte ätit något godis sen 19 februari men i helgen har vi sagt att vi ska äta varje dag från och med imorgon :o) men måste få säga att jag köpte väldigt lite för så många dagar men jag var liksom inte så sugen och det är väl bra antar jag. Det blev skräpmat (men inte cola) till middag så nu har jag lite ångest över det men man måste få käka sånt ibland också .... men tror jag måste fara och träna imorgon ... Det blir nog inte förrän på måndag annars nästa gång. Lite gott från bolaget blev det också och en liten blomma till mig själv. 
 
Blir nog inte uppe så länge till men måste provsmaka kakan som jag bakat till tjejerna (samt lillkillen och Markus) .. är inte så säker på om den blev så bra. Nått nytt recept som jag hoppas funkar annars måste jag nog gulla med Josefin ...
 
Ser fram emot en liten längre helg .. eller egentligen gör jag inte det  ... eller jo det ska bli skönt att ta det lugnt nån extra dag fastän det blir lite övertid och lite flängande ... kanske blir det pub på lördag ... mmm får se vad man hittar på. Ska i alla fall försöka ta igen lite sömn.
 
Natti natti
 
0 kommentarer