Imorgon

Imorgon är den sista dagen på det här året. Som jag har längtat för det här har varit ett riktigt skitår. Jag har inte mått speciellt bra, det har varit många missförstånd och dumheter. Det har varit flera jobbiga perioder på jobbet och ja det har faktiskt varit det värsta året i hela mitt liv tror jag. Självklart har det varit många trevliga stunder också men nä jag har verkligen inte mått bra. Mår inte bra nu heller men med hjälp, träning och egen vilja och styrka så ska nog nästa år bli bättre. Lite måste man faktiskt hjälpa till själv också för annars är det lätt att man försvinner i allt det jobbiga. Det kan vara skönt med ett nytt år, ett nytt kapitel där bladen är helt oskrivna där vi kan göra det bättre eller i alla fall lugnare. Jag har egentligen inte så många krav i mitt liv förutom att må bra och känna mig trygg och älskad av nära och kära och att de finns och att jag kan finnas för dem. Jag har nog inte funnits för nån det här sista halvåret vilket jag ber om ursäkt för och lovar bättring. Nä nu njuter vi av den sista dagen på 2013 och blickar fram emot ett bra 2014 fyllt av hopp och en önskan om att må bra och en eller en annan rolig händelse är också välkommen ;-)
 
Tack för att ni finns i mitt liv ... ni som finns i mitt liv och står ut med mig ♥
1 kommentar
Therese

Tack detsamma 💜