VC

Varit på vårdcentralen idag och blev sjukskriven veckan ut pga den onda nacken och krisallerna i örat som trillar omkring och gör mig snurrig. Nacken säger vila medan resten av kroppen säger neeeeej men så är det ibland. Det är ju så att när man är ledig så är det himla skönt att vara hemma men när man inte är hundra så har man ju liksom inte samma energi och då blir det väldigt tråkigt att vara hemma. Å inte får jag vara ifred heller eftersom jag både har en dotter och hennes hund hemma mest hela tiden. Inte för att de varken är ivägen eller besvärliga men ibland är det ju bara så skönt att få vara för sig själv men det kommer en tid för det också .....
 
Veckohandlade på Coop och lite shopping till Marre på Djurmagasinet där hon fick sig en regnjacka och en liten bajspåshållare så nu är jag slut på och har landat i soffan och där ska jag sitta tills Tomas kommer och vi ska iväg och käka middag sen blir det film här hemma hos mig om han har ork då han fortfarande är väldans förkyld, stackarn.
 
Nu är jag även otroligt sugen på att få träffa Camillas nya familjemedlem Zack, en liten vit schäfer på ca 9 veckor men eftersom lillskruttan här hemma är på löpen så är det lugnast att hålla sig hemma. Om ca 1½-2 veckor ska jag ta mig iväg till dom för att se underverket. 
 
 
 
 
1 kommentar
Carina

Va söt hon är lillskruttan!!!
Och du: Krya på dig!!