Stockholm

Jag och Tomas var ju ner till Stockholm i helgen som varit. Den var trevligt och det blev lite shopping både på stan och på Ikea. På lördagen var vi på "Spökvandring m. middag" som vi hade valt från ungarnas julklapp på liveit.se. Jättebra var det och jag är glad att vi valde just detta eftersom det utspelades i Gamla stan som jag gillar så otroligt mycket. Killen som höll i det var bra och fick med oss alla på lite tokigheter. Jag hade fått pesten och skulle ändå dö så jag fick bära liket med hjälp av Tomas .... Undrar om det var finnen på min haka som killens medhjälpare "pesten" såg eftersom hon utropade att jag hade en böld ... hahhahaaaaa
 
Före satt vi i på en liten källarkrog där vi drack en alldeles otroligt god drink som jag måste leta upp receptet på.
 
Första kvällen (torsdag) kom vi fram lagomt så att vi kunde mysa till det på hotellet med ost och korvbricka som Tomas överraskade med och se avslutningen på Amerikas mästerkock ... Helmysigt! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för i helgen Tomas
0 kommentarer