Onsdag 31/10

Seg dag på jobbet idag ... Trodde aldrig att arbetsdagen skulle ta slut. Efter jobbet åkte jag iväg till Elkedjan på Ersboda för att hämta upp vinsten :o) Jo tro det eller ej jag som aldrig vinner något hade vunnit en "ljuskona" att ha till advent. Tack och bock sa jag och ställde upp på ett foto som kanske finns på facebook nu :o( 
 
Handlade lite på Rusta, hämtade Judith och sen iväg för att köpa pizza. Jesper mötte upp oss där och nu har vi hunnit sluka pizzan och de har gått hem till sig. Själv funderar jag på att slöa i soffan för jag har varit och är så himla trött idag. Hjärnan snurrade när jag skulle sova igår så jag tog en tablett för att kunna somna och jag tror inte den gick ur kroppen på hela dagen .... Nä det blir helt klart soffan .... eller så börjar jag rensa garderoben ... äsch får se vad det blir
 
Ha en bra kväll ni andra
 
 
Så här töntig såg man ut ... hahhahaaaa
 
 
0 kommentarer