Mammas dag

Idag är det alla mammors dag så GRATTIS PÅ OSS! Det passade vi på att fira här hemma med surströmming. Det blev mamma, Sven, jag, Tomas, Jesper, Josefin, Jeanette, Ulf, Susanne, Nikolai, Isak, Johan och Karin (Tomas mamma) så det var fullt runt borden ute på gården. Trevligt och gott som bara den. Tomas försöker lära sig äta och fick i sig klämmor med sammanlagt 2½ firrar som jag rensade .... Nu ska han snart käka en hamburgare så jag vet inte hur mätt han blev egentligen :o)

För övrigt har helgen tillbringats här hemma med rabattrens, altanbygge, målning mm så det har varit riktigt härligt att vara ute i det underbara vädret. Hunnit sitta ute med grannarna och varit på middag hos Tomas syster och svåger också. Bara trevligt och en hel del gott. Imorgon blir det arbete igen efter en veckas sjukskrivning med förkylning. Får förhoppningsvis veta om jag får vara kvar eller inte på jobbet i veckan också ... Nervöst!!

Nu blir det lite tvtittande på nya tv:n från Net on net innan det är dags att sova. GODNATT MINA VÄNNER

0 kommentarer