Tänk att man aldrig ...

Idag har det varit rätt så fullt upp igen men mest med trevligheter :)

Vi har tagit en lite motorcykeltur, putsat köksfönstret (ser rent ut när solen inte ligger på i alla fall), satt upp nya urgulliga gardiner som man blir glad av ... Ja utom Josefin då som tyckte att de var fula för hon gillar inte blommigt ..

Hälsat på älskade mormor som kanske inte var på sitt bästaste humör. Har lite jobbigt att se min mormor bli äldre och äldre och mer och mer försvinna för det tog ett bra tag idag innan hon förstod vem jag var .. Tur att hon ser att jag har en fin kille som jag ska vara snäll emot i alla fall :) ... Hon blev inte glad på mig då jag berättade att jag skulle putsa fönster idag för det är ju söndag å vad gör man på söndagar?! Jo vilar för det är ju så att SÖNDAG ÄR EN VILODAG!! Att man aldrig lär sig för det är oftast då man har fullt upp med det man vill hinna innan den nya jobbveckan ... Hmm måste skärpa mig :)

Sen har vi kört iväg min gamla utemöbel till Jesper och Judith, ätit mumsig pasta carbonara ... Jäklar va gott det är! och bokat hotell mm inför semestern då vi pyser till Stockholm med tjejerna för några dagar.

Våran nya köksgardin:


Hotellet vi ska bo på (Victoria Tower):
0 kommentarer