IKEA

Nu sitter jag här och skriver lite om gårdagen, Josefin är på sitt rum och vännen håller på att fippla med tapeten i vardagsrummet som skall bytas ut.

Igår åkte alltså jag, Tomas och Josefin till IKEA, Sundsvall och den här gången blev det absolut inte så mycket som det blivit de andra gångerna vi varit där, men det var väldigt trevligt som vanligt och lite hade man väl med sig i kassarna ändå :o)

Josefin shoppade lite kläder men själv hittade jag bara en sjal som jag kände att jag måste köpa (har ju inte alls några sedan förut ..... ). Vi var hemma vid sju och då blev det pizza och öl till middag ... Jäklar vad gott det var!!

När vi sedan satt i soffan och tittade på tv satte krypvärken igång som sjutton så Tomas var gullig och strök mig på ryggen (krypet i benen försvinner oftast då) och efter ett tag maserade han även huvudet och panna. Så igår kväll behövdes ingen sömntablett för jag däckade bara efter en stund då han hållit på :o) ... Tomas magiska händer är mirakelmedicin för sömnen och själen! Sov i stort sett från 22.00 - 06.00 och sedan lite i dvala fram till 08.00 ... Hur ofta händer det??!! 

Vill önska er alla en trevlig söndagskväll 


0 kommentarer