Fåntratt :o)

Har haft en helt underbar helg med mys och fest. Har tillbringat den hos "min" kille :o) och för tillfället känns det som om jag är hur lycklig som helst ... vilken underbar känsla ♥

I lördags hade vi öppet hus på jobbet så då var jag där en stund och lärde mig lite nytt som jag inte hade tänkt på/reflekterat över. På kvällen var det dags för firmafest på Äpplet där Over & Out spelade som blev väldigt uppskattat av de flesta. Maten smakade ... ska inte använda hårda ord så jag säger bara .. dåligt!! Det blev väl en aningens för mycket dryck men jag hade jättetrevligt och det var tur att vägen var bred då jag cyklade hem ....

Men hur som helst har det varit en härlig helg och tycker inte alls det är roligt att vara ifrån honom ... värsta fåntratten man har blivit :o) ..... Är man 14 eller 42 måntro ...
2 kommentarer
jeanette

man blir så av nån konstig anledning.....du är värd det kramiz :)

Annika Lindberg

håller bara med: du är värd det! NJUT! Kram