Morsdag

Vilken jäkla morsdag det blev. Ungarna fick åka iväg till deras mormor själv för att äta middag, eftersom jag åkte på/fortfarande har en jädrans migrän. Det roliga med det hela är att när jag ligger för mycket vilket jag i stort sett gjort hela dagen får jag värk i kroppen, så nu har den börjat jäklas också ... Å på nått underligt sätt så trodde jag att jag skulle få ett mail av en viss person där han grattade mig på morsdag ... men varför skulle jag få det. Jag är ju inte mor till hans barn precis. Fy tusan vilken jäkla dag ... Hoppas den är över snart så att det blir en ny dag.

Men vill i alla fall gratulera min kära mor och alla andra mödrar på morsdag och hoppas att ni har haft och fortsättningsvis har en underbar dag. Kram på er alla ♥

P.s Fick i alla fall pizza från mamma och chokladmousse från grannen Jenny så det blev en mumsig morsdagsmiddag till slut :o)


0 kommentarer