Midsommardagen

Jaha, då var det midsommardagen och självaste midsommarafton är över. Måste dock få påpeka att gårdagen var en av de trevligaste jag har haft på en midsommar på väldigt länge :) Jobbade på Åsas fik på Gammlia där vi sålde våfflor, korv fika och hamburgare .. Å gissa om vi hade fullt upp men vi var lagomt många som jobbade så vi klarade det galant. Så vad kan man säga ... En varm och solig dag med trevliga människor i min omgivning kan ju inte annat än att bli perfekt! Jobbdagen avslutades med champagne och jordgubbar ... Mumsigt som bara den :)



Kvällen tillbringades i samma trevliga människors sällskap, med god mat och dryck, om än vi var rätt trötta och slitna allihop.



 

Å precis nu kom jag på vad jag glömde ... Jag plockade ju inga blommor och la under kudden .. Förbenat då blev det ju ingen dröm om den tilltänkte .. hm .... Jaja det får bli som det blir då ... ;)


Tack Åsa och Henrik för gor mat, dryck och trevligt sällskap

 

Summa sumarium: En väldigt trevlig dag och kväll ... men utan drömmar och man ;)

0 kommentarer