Söndag

Idag är det söndag och jag har haft en riktig slappardag. Väldigt skönt! Det enda vettiga jag har gjort var promenaden med dottern, tvättat lite och att laga middag :)

I fredags var det dags för "personalfest" där det bjöds på en underbar tre rätters middag och medarbetarenkät (internt skämt)  ... Helkul men vi var på hugget och krävde förkläden och namnbrickor å då gärna med vårt telefonnummer eftersom två av oss är singlar. För vem vet det kanske dyker upp nån pudding på Gamlia i sommar och då är det ju bra om de vet våra namn och telefonnummer ... hahaaaa.

I går (lördag) var det dags att fira Annika och Anette som har fyllt år så de ordnade middag för brudarna som var supergod samt bowling på kvällen. En gång i tiden kunde man ju det där men jag fick inte till det, dels för att jag förmodligen är kass på att bowla men även för att det var ju nattbowling vilket innebär mörkt och myspys och om man är lite äldre så är det ju svårt att se pilarna i mörkret samt att jag inte hittade det "rätta" klotet... Å det här var absolut inte några ursäkter utan ren och skär fakta :)

Summa sumarium är väl att det har varit en otroligt
härlig helg med goda middagar och trevligt sällskap!!

Å puss på er ungar :)




Annika, Ida och Madelene                                       


Carola och Anette
1 kommentar
Annika Lindberg

svårt att se pilarna i mörkret...hahahahaha, jag dööööööör av skratt :D